onsdag 21 oktober 2009

Jag är riktigt stolt över mig själv just nu. Jag genomför det jag har planerat. Nå ja... nästan allt iaf. man kan ju inte va hur duktig som helt direkt.

Jag kommer iaf iväg och tränar. Även fast det inte är tungt och jobbigt så märker kroppen att det händer nått. Jag märker verkligen att jag måste äta ordentligt annars blir det väldigt darrigt efter en stund. Det är både fascinerande och märkligt. Jag är inte direkt van vid det.
Hoppas att den där lyckan som folk pratar om när man tränar infinner sig snart.
Så mina dagar går mest ut på att träna just nu. Kul iof. Men det är tungt att göra allt själv. Jag är så trött på att vara och göra allt själv. Men om priset är förnedring och orespekt så får det vara. Jag tycker jag har har haft nog av det i mitt liv.

/annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar