lördag 10 oktober 2009

Igår gick jag och Sanna till Nettan och Anders i Gubbängen. Ingela var där med. Lite senare kom Janne och Sotarn. Vi hade jätte treligt. Drack vin och spelade musik. Tom dansade. Det behövs ibland. Men så klart mitt i allt så börjar vi prata om Zeus. Så jag bröt ihop lite och tok grät. Ingen direkt party höjjare. Men det kan man ju tyvärr inte bestämma. En granne ringde och sa att hundarna skällde. Jag trodde Bilbo skulle vara hemma men han va tydligen i Gubbängen med. Men han och en kompis skulle gå hen direkt. När jag och Sanna kom hem så va det massa kompisar till de här. Trevligt och uppfriskande med tonårs killar. Vi pratade och skrattade till småtimmarna. Sen kom Max med. Jätte roligt att han kom. Han är en så klok och bra kille. Nu har jag vart och köpt läsk till ungdomarna och jag och Max ligger i varsin soffa och kollar på Glenn Killing i manegen. 
/annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar