måndag 7 september 2009

Ny dag..nya möjligheter

Eller va fan man nu ska säga för käckt.
Bilbo bestämde sig för att flytta hit idag. Äntligen.
Men så klart blev det inte utan komplikationer. Hans pappa anklagade mig för att det är mitt fel om /att det går åt helvete för han osv osv. Det kan jag ta men när han kom med direkta person angrepp la jag på luren. Sen hotade han med att ringa polisen om inte Bilbo ringde. Mogen man det där verkligen. Jag önskar så att jag kunde lägga ut namn på han så att alla kunde spotta på han offentligt.
Men... man ger det man får. Så jag önskar han massor med glädje i sitt liv.

Sen kom Sanna hit och ska bo här ett tag. Hon verkar inte för ledsen. Men det kanske hon är.
Vi va och åt på våran lokala krog. Erica och lilla Tilda kom hit och va sällskap till Sanna lite.
Nu är sonen ute och Sanna gick och la sig. Helt plöstligt blev det en familj här igen. Det känns fruktansvärt bra men lite märkligt. Jag undrar om jag kommer att fixa det.

Allt har sin tid och nu är det Bilbo tid.

Älska varandra...

/annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar