fredag 4 september 2009

Jag vet inte vad jag ska tycka

Jag vet inte vad jag ska tycka om Lasse Lindh. Är han bara en över uppmärksammad nykomling eller är han bra ??

Men en sak är då fan sant, att hans texter är rätt bra. Tex "satan va ont det gör"



I kväll har jag och Bilbo vart själva hemma. Han mår inte helt bra än och Zeus är på Korsö med sin skola. De ska vara ute i skogen och göra massa grupp grejjer. Som tur är så gillar han ju det så han klarar det där galant.

SMS mellan mig och han.

- Vet du att Korsö inte ligger så lågt ifrån Hemskär där vi bodde förut?
- Ja jag vet! Jätte coolt.
- Visste du det? Kommer du ihåg när vi va på studiebesök på en annan ö och blev filmade? Det va Sandhamn.
-Lite. Ha ha ja juste de minns jag fakiskt! Var det inte någon bajsfabrik där eller något?
- Ha ha ha ja eller deras avloppscentral. Vad skulle de med en sån till??
- Juste..ha ha ingen aning! Konstigt. Nu är jag jätte trött.
- Ja sov nu. Jag älskar dig.
- God Natt. Jag älskar dig me.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar