torsdag 24 september 2009

Jag önskar jag kunde skriva fina ord och vackra beskrivningar om hur det är att vara jag just nu. Men det kan jag inte. Jag kan bara skriva mina ord som det är.
Jag vaknar går upp, dricker mitt kaffe, tar ut hundarna, försöker vara så bra och normal det går mot B. Men kaffet smakar inte gott. Jag kan inte sova. Och livet har lixom gått sönder. Igen.
Och jag vet inte hur jag ska göra för att bli hel igen. Tänk bara positiva tankar. Gör saker du blir glad av. Tänk på att det kommer att bli bättre sen. Du borde komma iväg lite för att glömma.
Många goda råd finns det.
Men jag vill bara ha mitt barn.

Det skär i mamma, mitt mamma hjärta när jag bara tänker på han. Jag vet inte ens när jag får se han. Och det gör så mycket ondare än någon ens kan tänka sig.

Jag tänder ljus och försöker spela glad. Det går inge bra.

/annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar