torsdag 17 september 2009

Exet

Så hände det då.

Sonen åkte på mopeden som var trimmad och Polisen stoppade han. Fy fy... så får man inte göra så klart. Böter och fråntagen moppe. Inge kul alls.

Men de som hände idag va inte helt otippat. Hans pappa fick hem polisrapporten. Och så klart blir det ett jävla liv. Så nu ska han anmäla mig till soc som olämplig förälder.
Ska han säga som inte ens ha skrivit på papprena än. Han vill ha koll på B fortfarande säger han. Men det fåntratten inte vet är att myndigheterna skriver B här iaf.
Jag blir så satans arg så jag håller på att gå sönder. Och tänker nog de elakaste tankar som finns. Men när jag får lugna ner mig så kommer jag på att jag inte tänker ge han mer plats i mina tankar än jag tillåter.
Och B frågar om han måste åka till pappan alls. Säger egentligen det allt?

Så... jag kanske måste ta soc svängen snart. Men det kan jag ju. Så det blir nog bra.

B Mår ju så klart inge bra av det här, så jag pratade med han och sa att det är Mig pappan är ute efter och att det inte är någon i hela världen som kan ta han härifrån. Och är det mig han vill åt...så varsågod.

Skickar massor med kärlek till mina fina ungar.

/annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar