måndag 14 september 2009

Ärlighet

Jag har länge funderat på att bli mera nyttig. Jag är nog rätt nyttig i dag med. Men det jag menar är så där på gränsen nästan till extrem. För jag vill inte göra något halvdant.
Tex Raw food verkar väldigt spännande. Alger,örter, grönt the och yoga.

Jag har ju inget emot sånt. Och så gillar jag att prova. Men så varför gör jag det inte då?
Hmmmm kan det vara för att jag är för bekväm? För oengagerad?
Så varför tänker jag ens tanken då. Kan det vara för att jag vill bli en bättre människa hela tiden och inte tycker att jag duger som jag är ?

Jag trodde att man fick tillbaka det man gav med. Men tydligen har jag helt fel. För jag får då fan inte tillbaka det jag ge människor.Och jag vet inte varför människor är så självupptagna ?

Så....är sanningen bara en ide som vi hänger upp oss vid för att inte avslöja vilka vi är?

/annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar