lördag 19 september 2009

Arg arg arg arg

Nu har pappan bett Z att säga till B att han vill prata med honom kl 15 i morgon. ???
Moget av en vuxen människa att be son som gå sina ärenden.
Som tur är är B stark och besluten. Så han berättade det för mig. Han hade sagt till sin storebror att han inte ville prata om det handlade om pappan. Att han vill bo hos mig och han vill inte prata med sin pappa.
Tyvärr är det Z som hamnar emellan. Men...jag vet inte hur jag kan hjälpa han. Han är för rädd/konflikträdd fortfarande. Och pappan är inte elak mot honom på samma sätt.

Men det skär i hjärtat att se de nu. För Z har inte sagt nått till mig. Så han lider nog ändå som det är.

Jag undrar när den här siten ska ta slut. När ska mina barn få vara barn???

/annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar