torsdag 20 augusti 2009

Nere igen

Idag vaknade jag av att klockan ringde...8!!!
Jag är ju inte helt van vid det direkt. Jag ringde in till Bilbo och väckte honom bara. FY vilken lat mamma jag är. Men det går inte för mig att vakna vid den tiden. Sen somnade jag om och vaknade igen av att klockan ringde. Nu kl 10.
Jag snoosade så många gånger så de blev lite panik att gå ut med hundar innan jag åkte till min läkare. Så klart fanns det inga parkeringar, och sen som jag redan va så stannade jag på vad jag tyckte va en bra parkering. Som tur va hade jag tagit fel på tiden så jag kom precis i tid. Vi pratade om ditt och datt. Jag ska åka tillbaka och ta mer prover. Allt ser väl inte helt ok ut.
Så klart hade jag fått böter 550:-när jag kom ut.
Jag åkte hem och bara längtade efter att få kasta mig i sängen innan jag skulle göra mat åt oss. Men jag tok sov när Bilbo om hem så han fixade lite mat till sig själv. Duktiga killen.
Och nu är det bara softa runt som gäller. Jag orkar inte ens svara i telefon. Det är en sån dag.

Men... det blir bättre

/annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar