onsdag 12 augusti 2009

I bland så

Idag ha det vart en sån där trist dag igen.

Det kallas ångest. Men eftersom jag vägrar att ta några tabletter för det så måste jag göra nått. Annars går jag bara runt i cirklar här hemma.

Så jag besämde mig för att åka och simma.

Och så klart måste jag ju ha en ny bikini då. Så jag hamnade i Farsta c. Hittade en som passade tillslut. Inte så lätt när man som jag är felskapt. Men det blev bra tillslut. När jag hade fartat runt klart va jag så klart helt färdig. För jag va tvungen att åka och köpa mera mat till hundarna.

Så jag tog en lååång promenad med de istället. Härligt att röra på sig.

Så det blir simma i morgon i stället.

Det är lite roligare att vara med på kort när några kilo är borta. Om ytterligare någon månad kanske jag vill visa hela kroppen?

Ha det bästa

/annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar