måndag 13 juli 2009

Ny dag nya möjligheter

Just nu känns det som att mitt liv går på sparlåga. Jag orkar inget. Allt är bara så obeskrivligt jobbigt. Jag har ingen energi verkligen.
Jag borde tjo ahoppa och slå klackarna i taket men jag gör verkligen inte det. Varför?

Men killarna och jag har haft ett par veckor nu som har vart härliga. Det är nått att verkligen vara glad för. Men så klart vara ju inte det för evigt. Idag ska de tillbaka till tyrann hålan.
Det är nog inte så illa som det låter med mig. Jag har bara ingen ork. Men snart måste det hända nå kul. Det som verkligen ska bli kul är jag och några till (vet inte vilka än) ska till
Dala-Järna i mitten på Augusti. Det är nått att verkligen bli glad över.
Nå vad har vi gjort då?
Vi var ett par dagar på lander och killarna målade om stugan. Det är mitt ex som bor där nu och han behövde hjälp med det så killarna gjorde det som sommar jobb. Det gick jätte bra. Men vi fick rusa ut mellan alla regn skurar. Men skam den som ger sig.
Och alla hundar går det bra med. Lite strul med och runt Heras mat bara. Hon äter upp allt av de andra innan hon äter sin. Så j får sitta och passa henne. det börjar bli lite tjatigt efter ett tag. Och hon ger sig verkligen inte. Jag har provat med koppel, med att stå ivägen, med att stänge henne ute. Vilket resulterade i att hon rev halva lägeneten. Men med lite tålamod och beslutsamhet så blir det väl bättre.Hoppas jag.

Ha en bra dag
/annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar