söndag 5 juli 2009

Massa frågor men inga svar

Så har killarna kommit tillbaka till mig. Det är lixom inte på riktigt när de inte är här. Vad har hänt sen sist då... Hm inget direkt. Förutom att jag fyllde år igår. Men det är ingen sensation direkt. Det som upptar mina dagar mest just nu är att Hera behöver en del omsorg och tillsyn. Det är mest roligt för det går verligen frammåt. Hon förstår nog det mesta. Men det är ju så svårt att komma ihåg bara.

Jag har verkligen problem med mina grubblerier. När jag pratar med någon som inte står mig nära så uppfattar de mig nog som rätt svå och djup. Det är verkligen ingte meningen men jag kan inte bara sitta och tom prata. Det ger mig inte ett skit. Så då låter jag helt enkelt bli. Eller så ställer jag en massa frågor som ingen kan svara på för att de är för komplicerade. Men jag vill verkligen veta. Hur gör man för att leva meningsfullt tex ? Hur hittar man någon att leva med som inte trycker ner en eller beter sig allmänt illa ? Ska livet verkligen vara så här tomt?

Ja... nog finns det att tänka på allt.

Millan och Gison på midsommar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar