torsdag 16 juli 2009

Hur då???

Jag läste just ett inlägg från en annan bloggare som va nån form av expert på det här med bloggande. Han skrev att för att man ska ha en intressant blogg sa man gör mellan 3-5 inlägg om dagen ???
Men... jag har ett liv med. Och så skriver jag inte för at få en poppis blogg. Utanför att jag vill skriva av mig. Sen är det väl kul om andra läser det jag skriver. Men jag varesig orkar eller vill skrivas å många inlägg. Det finns inte ens så mycke att skriva om. Mina dagar går i lite slowmotion just nu. Och kommer så att göra ett tag. Det känns inte så kul att skiva om. Jag gör bara inlägg om det är något som finns på hjärtat.

Men för att liva upp lite så ska jag gå och få mina naglar fixade. Det är alltid så skönt att få bli lite ompysslad.

/annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar