onsdag 10 juni 2009

SMS terror

Jag har funderat på varför folk inte svarar på ett SMS ?
Ett SMS är ju lite mera annonymt än ett samtal ja visst. Men man svarar väl ändå. Eller gör man inte det? Är det är att ställa för stort krav ?
Hur kommer det sig att man inte svarar?
Om jag går till mig själv så är det för att det är för obekvämt eller att man inte vill ha något att göra med den personen mer. Men.... om människan säger att jag ska höra av mig och ändå inte svarar ??? Vad är felet då...
Kan det va att personen är upptagen med någon annan ? Förmodligen.
Så... var det med den ärligheten.
Aldrig kan man lita på någon.

Och så till dagens tristaste men dock inte helt oväntat.
Jag har FIBROjävla MYALGI.
Min läkare konstaterade det idag. Men jag har trott det länge så det kom inte som en direkt överaskning.
Sen vill han att jag ska träffa en plastkirurg för att diskutera och titta ifall jag ska minska brösten ?!?!? Folk betalar för att få större ska jag ta bort en del då ... nä skulle inte tro det. Men de kan ju få hissa upp den en bit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar