lördag 13 juni 2009

Koma tillstånd

Det känns verkligen som jag har hamnat i ett koma tillstånd. Luften gick verkligen ut mig när jag fick domen med Fibro. Jag har ändå misstänkt det länge men det är en sak att tro och en sak att veta. Nu vet jag att jag och kommer ha det så här resten av livet nu. Det gäller bara att fatta det. Men fan va det är tist.
Det börjar kännas som det här bara är en gnäll blogg. Och det kanske uppfattas så. Men just nu är det inte helt friskt i mitt liv.
Jag försöker fylla dagarna med roliga saker som barnen och hundarna. Och positiva tankar. Men det är inte lätt när man lever i uppförsbake hela tiden. Jag fattar inte riktigt hur folk orkar. Hur människor strävar efter att leva i ett förhållande och skaffa massa saker. Jag har hoppat av den karusellen och kommer aldrig att åka den igen. För jag måste hitta tillbaka till glädjen att leva igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar