fredag 26 juni 2009

Det är varmt i Kalix

Jag hittade en rolig länk som jag måste dela med mig.

http://www.kalix.se/templates/Page____17150.aspx

Idag har det vart jätte varmt ute. Och jag får faktiskt sova ganska länge av hundarna. Gick inte upp förän 11.
Vi satt mest ute och degade och väckte alla. Efter många om och men åkte vi in till Kalix för det är Kalixdagarna. Nå jippo de har inne i byn. Det va väl kul att titta på folk men det va så varmt. Margit, Gunnars mamma, om it för grannen här skulle titta på hennes bil. Hon gillar inte att köra den så jag körde hennes bil in till Kalix. Sen gick jag och Zeus och Bilbo ner till torget.
Vi gick runt lite och hittade några tröjortill killarna och ny abadbyxor till Bilbo. Sen köpte vi med oss pizza hem. Det va mest lättlagat i dag. Men jag kan ju inte äta fortfarande så jag drack min skit äckliga dryck.
Nu är de nere på Ylvas jobb och badar. Hon jobbar ju på badhuset här. Så då brukar vi åka dit och bada allihopa. Men jag orkade inte.
Ha det bäst

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar