måndag 1 juni 2009

Att det ska vara så svårt att äta?

Jag kan verkligen inte äta. Inte ens vätska får jag ner nu. Jag borde ju jubla. För jag borde gå ner i vikt. Men det är verkligen inge kul. Jag vet att man måste tugga allt väldigt väl nu. Men det ärverkligen lättre sagt än gjort. Om jag stoppar nått i munnen, vilket just nu är allt,och ite tuggar så det blir barnmats konsistens så spyr jag upp det efter en liten stund. Och det är ingen lek. Det gör ont och jag mår skit. Så jag måste ringa sjukhuset i morgon och be om näringsdicka i morgon.

Jobbet eller glädjen med lilla Hera överväger faktist det mesta just nu. Det är så kul att se henne och Gibson leka. Och bara lära känna en ny liten individ.
Jag har vart en sväng i skogen med alla hundar. Det dröjjer nog ett tag innan jag får ordning på promenaderna me. Men det är så kul det me...*L*
Nu ligger hon brevid mig och busar med Gibson och de bråkar om ett ben. Sen att det finns tre till i rummet struntar de i. De ska ha samma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar