tisdag 12 maj 2009

Varför ?

Varför blir det så oftqa dålig dagar när killarn är hemma?
Då om någonsin borde jag väl må bra. Men nä...inte jag.
Jag är så trött på det här. Idag är en sån där dag då jag mest har legat och sovit. Jag har iof vart ute med hundarna på en riktig lång promenad. Så det behöver jag inte ha dåligt samvete för.
Men det är en sån där krypande obehags känsla i kroppen. Jag vet inte hur jag ska förklarad det. Samtidigt som jag är rastlös får jag inget gjort. Jag passade på att tvätta lite fönster hemma. Men sen stöp jag rejält istället.
En funderar jag på varför det är så svårt att förklara för vissa personer hur illa det är ställt?
Jag menar det här med att jag inte klarar av att umgås med människor som vanligt folk. Ja visst det går ibland. Men behovet av att vara själv och vara ensam blir så påtaglig när jag ungås med folk. Och så blir jag så trött på folks meningslösa tjat och prat. Det ger mig inte ett skit att sitta och lyssna på någon fåntratt men fjutt bekymer. Jag har inte tid. Jag har inte ork.
Men det är svårt att bara försöka tänka på sig själv. Det blir så sorgligt.

Det är helt ok att skriv nått... jag beöver lite feed back Tack!

1 kommentar:

  1. Jag förstår vad du menar. Jag känner precis likadant. Folk bara klagar! Över skit saker dessutom. Det är i dom stunderna man har lust att kläcka ur sig "vill du byta liv en timma?" suck.. Ta hand om dig och stå på dig. Kramar Michelle

    SvaraRadera