söndag 24 maj 2009

Vad gör man när man inte äter?

Jag kan äta eller dricka ca 3-4 tuggor/klunkar å gången. Och jag sak tudligen ha det så här i 6-8 veckor. Jag är iof inte hungrig men jag undrar vad man gör med all den här tiden?
Jag kan inte sätta mig och dricka en kopp kaffe. Då blir det fullt. Jag kan inte små äta. Då blir det ingen middag. Nja...föresten middag. Det som känna att de är ok att äta är sås och mos. Men...-3kg på en vecka. Inte illa...*L* Så inge ont som inte har nått gott med sig. Men framför allt, och det är ju allt det här handlar om så har jag inga problem med halsbränna längre, alls. Och det är så skönt. Så jag lever gärna med de här små problemen ett tag.

Och så har jag pratar med Kim som har med sig lilla Hera hem De sitter på båten nu och är på väg till sverige. Jag är lite nervös inför det.Varför vet jag inte för det är ju bara en hund. Men det är väl för att jag har längtat så länge tror jag.
Nu ska jag dricka lite vattten. Blir dåligt med det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar