söndag 17 maj 2009

Ute dag

Idag har det verkligen varit en ljuvlig dag, Jag började med att ta ut hundarna på en morgon promenad. Sen gick jag hem och snörade på mig skorna och tog Gibson och drog ut och sprang.
Hur skönt som helst.
Han fattade nog ingenting. Men det är bara att lära sig för nu ska jag börja springa med han. Han har så mycke energi i den där lilla kroppen som behöver komma ut. Sen kommer Hera att kräva det me. Så jag vänjer mig nu.
Sen va jag bara hemma en stund och fikade med killarna. Sen gick jag en lång promenad med alla hundar. Det är bra märkligt. För nu efter 10 månader har jag fått ordning på promenaderna med alla hundar samtidig. De drar inte åt alla håll samtidigt utan det går rätt bra. Då kommer det en ny hund som ska in i flocken. Men det är så kul så det kommer nog att bli bra.
Sen hem och fixa mat till oss allihopa. Sen har jag krasch landat i soffan.
Men jag känner mig gladare än på länge. Skönt att va trött i kroppen.

Nu blir det soffan, tv och The.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar