måndag 11 maj 2009

Så har snurren börjat.

Jag blev väckt av min hundvakt kl 8...!!!

Skit kul när jag fan inte kan sova. Det är ju inte hundarnas fel iof. Men sååååå kul att de äntligen kom hem. Med det lilla undantaget att vakten hade "glömt" både Millans sprutor och alla kammar och shampot! Tjo ho va kul. Som tur är är det inte sprut dags förän på fredag. Men det är så härligt att de sm liven är hemma. Och jag som hade räknat fel men Tintins ev dräktighet. De små ska ju inte komma förän i början på Juni. Det va ju en himla röta. För lilla Hera kommer ju redan den 24/5 Och jag ska opereras den 20/5. Så det blir livat ändå.

Nu är de paus i Bregott fabriken innan jag ska iväg till Hela livet och sjukgymnasten. härligt efter att ha legat på för hårda sängar en vecka. Sen bli det direkt till Farsta och B vår konsert. Han har gått i skolan en vecka sen i början på April. Men det är ju som det ska det. PRAO och Helgon utbildning. Förmodligen kommer hans pappa att tvinga han att gå i sommarskola för att han inte kommer att få G i Engelska. Bra eller dåligt ?? Vet inte. Bra för att han kommer att se till att få G. Dåligt för att han missar en del av sommarlovet och att han kommer fixa det iaf nästa termin. Men om han behöver gå den så kommer han iaf bevisa att det är läraren som inte lär ut nå bra som han säger. Han och läraren är inte helt överens hela tiden.

Så... dagens schema än så länge.


Jag måste visa mitt nya tillskott...

2 kommentarer:

  1. Tack så jätte mycket! Åh gud sicken sööööting på bilden där!

    SvaraRadera
  2. Visst är hon...*L*
    Har trånat efter en sån hund i massor med år, å nu.. äntligen kommer hon.

    SvaraRadera