måndag 18 maj 2009

Oj va tiden går långsamt

Nu är det bara nedräkning tills lilla Hera kommer.

Jag har pratat men Kim som ska ta med henne från Finland. Han är en trygg en att be ta med sin hund hem på en båtresa. Han har ju gjort en liknande resa med en av sina hundar som han har hämtat där med. Så han vet vad som väntar.

Han sa med när jag pratade med han att han väntar på vad jag kommer att säga om ett par månade. Om jag har ångrat mig eller inte. Tror inte det. Nog för att jag är förberedd på att det är en knepig ras att handskas med. Men.. det är trotts allt en hund. Och det vet jag hur man gör med.


Men helt plötsligt har jag fått erbjudanden att få hjälp med uppfostran ???

Hallå....varför har jag inte fått det med mina tre andra hundar ???

Nä dra åt h... jag fixar nog det här me.

I morgon är en mellan dag. Jag ska bara åka och köpa mat till djuren och fixa lite. Sen är det operations dag. Tjo ho...*L*


En bild på den nya stjärnan.



Kan man bli annat än kär i en sån varelse...*L*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar