fredag 15 maj 2009

Konflikt igen

Bilbo fick ett SMS från sin pappa:Hej gubben! Du har väl ine glömt att vi ska ha samtal med din lärare i morgon. OBS! Bara du och jag och Z och läraren.
Vilket betyder att pappan inte vill ha mig med.
Vad gör jag då???
Jo, för att inte utsätta Bi för mera skit tvingar jag mig inte in. Han vill inte att jag ska göra det. Jag frågade det.
Så vi har haft ett jätte bra Mamma- son prat.
Tyvärr förstår han allt som händer. Att hans pappa inte bryr sig om vad B vill eller inte. Utan att det bara handlar om pengar för honom.Tyvär vet B det med.
Så det kommer att sluta förr eller senare. Eller typ snart att han flyttar hit på heltid.
Men jag mår så jävla dåligt just nu. har ont i magen för B skull. För jag vet hur den där fan är. Han kommer att säga massa saker igen och köra över B.
Och det blir inte bra på något sätt att jag kommer med. Det handlar inte om att jag inte vill eller vågar. B har sagt ifrån. Eftersom pappan har sagt som han har gjort blir det ju en lojalitest konflikt. För jag har inte fått reda på att det ska va något möte. Det har pappan ordnat sjävl med läraren. Och så klart tror ju läraren att jag vet om det. Så hur fan jag än gör så blir det fel. Kan bara sitta hemma och vänta på B och hoppas att det inte blir för jävligt. Men det blir nog inte det. Det finns ju andra där och då kan pappan inte pressa han för mycke.

Hoppas hoppas hoppas.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar