torsdag 28 maj 2009

Hundar hundar och åter hundar

Det är väl ungefär det mina dagar går ut på just nu. Men fan va det är kul. Den nya förmågan är helt ljuvlig.
Jag har dessutom mitt i det hela börjat med kontakt övningar med Gibson Han behöver verkligen det. Han är verkligen inget dumhuvud den hunden inte. Han greppar direkt. Men han har så mycke spring i benen, så det är sååååå svårt att sitta still.

För min egen del har jag vart hor sjukgymnasten och blivit stucken med nålar. Akupunktur. Vet inte om jag kännde nån skillnad egentligen. Men det är ju inget jag säger till henne. Märkligt men det känns inte som jag vill säga det. För att inte göra henne ledsen. Men sammtidigt är det ju min kropp det handlar om. Jag måste öva på det där med att vara helt sann mot mig själv. Det är inte så att jag ljuger direkt, mer av att jag inte berättar hur det verkligen är. Det blir så tragiskt då tycker jag på nått sätt.

I morgon kommer Zeus igen. Och det ska bli så härligt. Jag längtar efter honom jätte mycke nu. Och ev kommer Andreas och Malin hit i helgen. Ungdomarna som ska bli föräldrar. Det ska me bli jätte kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar