måndag 11 maj 2009

En undran så här på kvällen

Så hur mår jag då?
Jag ska vara riktigt ärlig och säga att jag vet inte.
Kan det vara så att jag bara är van att må lite halv dåligt hela tiden ?
Visst jag har mer energi, jag kommer ihåg mer, jag bli inte lika stirrig. Men är det att må bra?
Jag tror inte det. Det är en lång väg för mig kvar innan jag kan säga att det är ok. Jag har just fått näsan ovanför vattenytan. Men fan va det är lätt att hamna under igen.
Jag måste kämpa varje dag för att hitta någon form av mening med att leva. Ja.. jag har en massa roligt framför mig. Men jag måste hitta något sätt att komma över livsledan.

Jag ska träffa KRISTINA KUMLIN Kundalini Yoga & Meditationslärare.....!!!
Måste ju prova nått. Hon sa att det va perfekt för mig nu. För 42 är ens andra livscykel enligt henne. Bra tid för en omstart...Va fan det betyder får jag helt enkelt åtekomma om. Men intressant ska det bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar