tisdag 26 maj 2009

Dag 2 men Hera

Natten gick utan större bekymmer. Inte mer än man kan förvänta sig av en 7 veckors valp. Nä det gick nog bättre. Hon vaknade framåt småtimmarna och ville bonda med de andra hundarna men det ville inte tintin så hon morrade bara. Då kom Hera till mig och ville va nära så jag klappade henne. Då somnade hon om.
Vi åkte ut en sväng till landet. Det va ju så fint väder idag så det känns som jag vill passa på att vara ute.

Hur jag mår ??? Svårt som fan att äta fortfarande, men... jag går ner i vikt. Men det är lite läskigt att inte få ner maten som jag har svalt. Men det ska tydligen också bli bättre.
Och det bästa av allt är att Bilbo är hemma. Det lyser upp hela tillvaron.
Han ville baka bullar i dag och gick ner till affären och handlade smör och jäst. Han ringde från affären arg som fan. Det va as lång kö och massa gnällande kärringar. Och när han kommer fram till kassan upptäcker han att han har tappat 100 kr.
Så vi gör ett nytt försök i morgon med bull bak.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar