fredag 1 maj 2009

Även solen har fläckar

Sol jävlen skiner som fan idag. Det är en dag som jag hade velat att det skulle regna. Jag åker ju bort i morgon och B försöker verkligen vara hemma med mig så mycket det går. Jag får så klart dåligt samvete. Men jag vet att jag måste komma iväg. Nu är huvudet fullt med farmor och nya hunden tankar. Och så klart allt annat som inte har nån mening.
Jag skulle bara för en dag vilja få slippa min egen skalle. Nog för att jag mår bättre men det är långt ifrån bra. Jag har någon bottenlös sorg inbyggd i själen. Den sorg som inte släpper taget om min själ.
B ska ev åka på bio med kompisar. Men det verkar svårt att komma iväg.
I morgon ska han ta hit några kompisar och kolla på film. Självklart är det ok. Vi pratade om att det är ok men att det är under ett stort ansvar. Jag påpekade bara att jag är orolig för att de ska komma sånna som inte är välkomna. Men det är lugnt. Jag behöver inte vara bekymrad tror jag. De är ett litet gäng som brukar träffas så här. Och han ville ta hit de nån gång, och nu passar det ju bra.
Han och jag åkte till Andreas och fikade. Trevligt som fan. Vi bestämde att vi skulle komma hela lustiga familjen sen när jag är hemma och hunden har kommit.
Nu ska jag bara kasta mig i soffan, orkar inge mer idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar