torsdag 14 maj 2009

Äntligen lite kul

Nu har jag pratat med Kim som ska hjälpa mig att ta med lilla Hera till sverige. Hon finns ju på en kennel i Finland. Kim och hans Ninni har ju 3 st hundar därifrån och han är finne så det är perfekt. För han ska över på en Saarloos träff. Så ha är snäll och tar med henn hem till mig. Men lite styrigt är det. Jag vet ju inte vem han är osv. Men det ordnar sig nog.
Det är ju bara en vecka och ett par dagar innan de kommer.

Kul ska det bli.
Idag har jag vart hos sjukgymnasten. Orkade egentligen inte men masade mig iväg.
Det va behövligt. Så otroligt skönt efteråt.
Sen va jag och Nettan en sväng i Farsta C.
Nu... måste jag ta tag i att tvätta hundarna. Skit kul efter att de har vart borta i en vecka...NOT!

Men det måste göras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar