måndag 13 april 2009

Vänner

God morgon!
Nu är jag på väg och ska hämta min vän som har vart på landet och firat Påsk med sina barn. Hon har inget körkort och frågade om jag kunde komma ? Och så klart gör jag det.
Jag hade lite svårt att somna i natt. Har väl en del för mycket att tänka på kanske. Då skår det mig plötsligt att jag börjar bli en sur kärring...*L* Jag brukar säga att: De som retar sig på tingen små, är väl inte större än så!
Och ja va skit förbannad på min fjärrkontroll till tv:n i natt! Den slutade fungera... och så klart kunde jag inte släppa tanken på att just nu var det ett jätte bra program som jag ville se.
Och jag hade nästan sönder skit kontrollen bara för att jag inte fick den att funka.
Då slog det mig... va fan håller jag på med?
Reta upp sig på en fjärrkontroll. Inte jag.
Kan det vara så att jag har lite innebyggda aggresioner som måste ut kanske??
Kan en av anledningarna vara att det är min 4:dje dag utan benso ?
Och jag har överlevt....fan va häfftigt...*L*

1 kommentar:

  1. På tal om innebygda aggressioner. Jag är sååå lugn i vaket tillstånd så det är sjukt. Men tydligen har jag mina urflippningar när jag sover :) Haha, min dotter flyger i taket när jag börjar gapa loss i sömnen.
    Jag hade inte vetat att jag skriker och gapar på människor jag är förbannad på om inte min dotter hade berättat det för mig.
    Men det är ju kanon! Då kan jag ju ligga där och skrika som en jävla dåre och få ur mig allt, så jag inte går och slår ihjäl nån när jag är vaken, haha!

    SvaraRadera