söndag 5 april 2009

Utmaning... eller vad är mina svar...L*

Tre saker jag inte förstår mig på:
1. Killar
2. Varför vi kvinnor inte får kränka mäns manlighet.
3. Religioner

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet jag sitter vid:
1. Glas
2. Godis
3. Zeus dator

Tre saker jag gör just nu:
1. Tittar på reprisen av Babben o co
2. Skriver svar
3. Funderar på vad
jag ska gö för mat idag

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
1. Bli lyckig
2. Skaffa ett torp i skogen
3. Gå pilgrims vandringen

Tre saker jag kan:
1. Ta hand om barn
2. Laga god mat
3. Lyssna när någon vill prata

Tre saker jag inte kan:
1. Skälla på folk
2. Bli riktigt arg
3. Bli frisk

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
1. Dina barn
2. Din intuiton
3. Skogen

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
1. Att vara mindre konflikt rädd
2. Hur man har ett förhållande
3. Köra MC

Tre favoriträtter:
1. Sushi
2. All lax
3. Riktigt god köttfärssås och pasta
:-)

1 kommentar: