tisdag 28 april 2009

Tjo ho...

Idag är det bara uppåt. Jag har fått reda på att jag får köpa en Saarloos wolfdog från finland. Och det är så jävla kul. En liten goding på ca 150 euro/kilo just nu. Men det gör inget.

Jag åker nog och hämtar henne i början på Juni. Det funkar bäst med tanke på operationer och annat trams som händer. Tintin ska ev ha valpar osv.


Just nu ska jag ägan mig åt att packa och åka iväg till värmen. Sen blir det lite körigt ett tag. Men fan va kul... har nog inte vart så här euforisk sen jag fick köpa Millan. Det här är en hund som kommer att kräva en del av mig men jag känner att det är dags att få lite utmaningar. Och vad kan var bättre än en hundvalp?

Jag måste ansöka till Jordbruksverket om tillstånd att importera hund nu... jippie.


Min är godingen till vänster.... kan någon hjälpa mig med hund namn ???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar