onsdag 15 april 2009

Tillbaka..eller ?

Är jag tillbaka på banan? Eller vad är det frågan om ?
Jag åkte till man psyktant och pratade. Det var helt ok. Hon sa att om man trappar ut så här fort så är dag tre den dagen som i så fall är farlig! Då kan man få EP anfall... ???
Hade inte en aning om det. Men det är ju över, Då kommer nästa goda besked. Ungefär lika länge som man har ätit medicinen, alltså i år, lika många månader kan det ta att bli av med symptomen ???
För min del är det i så fall BARA 3 månader och 3 veckor kvar !!!
Det kan elle får inte vara så.. så är det bara. Jag går inte med på det. Eller jag vet inte om jag orkar ?
Det känns faktiskt bättre i dag. Har inga domningar i ansiktet iaf. Men är helt energisk... vet inte vad som har hänt. Vilken av medicinen som gör det.
Men jag berättade för henne att jag inte fick sova mer än tre-fyra timmar per natt. Och det oroade tydligen henne. Hon kontaktade direkt läkaren som skrev ut några dunder tabletter....
För de hade de inte på mitt vanliga Apotek. Det va något licens preparat. Så det var bara sätta mig i bilen och ge mig av in till stan. MITT i jävla city.
Jag som inte har vart ute bland folk på jätte lång tid skulle ge mig mitt in i smeten. På väg dit åkte jag förbi Nettan och lämnade ett rör Treo. När jag kom ner i bilen startade den inte. Så jag ringde upp till Nettan och fick prata men Anders som kom ner och hjälpte mig. Det behövdes mer soppa. Så han åkte iväg och köpte en dunk och mer soppa. Ja då.. då startar fanskapet.Och när jag kollar så har jag nästa halv tank...så vad som hände vet jag inte. Men iväg till stan och hämta sov tabletterna. Och för de som inte vart där så kan jag berätta att det är bara knarkare och ryska maffian som hänger där. Inga kul ställe alls.
Nå väl. Det gick ju utan större missöden
Sen åkte jag och hämtade B på hans praktik. Han har haft den turen att få PRAO på en Gocart bana. Kul som fan tycker han, och jag. att det är. Så jag va där lite tidigt men jag fick va med iaf. Som tur är så tycker ju inte B att jag är ett dugg pinsam, så jag och en utan de som jobbade där bondade som fan...*L* En jätte trevlig ung kille. Vi avhandlade både Norrland och pilotutbildning ...medans B körde Gocart.
Väl hemma va det bara att sätta på spisen coh gå ut med hundarna och sen in och laga mat till oss.
Jag fixade hans matlåda med. Så han slapp det själv. Jag kan ju inte låta han göra det själv varje dag... ha ha.
Och nu till min ursprungs fråga. ÄR jag tillbaka på banan?
För jag mår inte ens dåligt nu.... Märklig känsla. Men bra.
Nu.... ska jag ta ut hundarna igen. Borsta tänderna och kraschlanda i sängen...och hoppas att jag får sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar