fredag 17 april 2009

Stolt mamma

Jag är ju iof stolt mamma varje dag. Men vissa dagar är det mer än andra. I dag tex ?
Jag gick upp tidigt för att åka in till söder och samtal på Z skola.
(Ja.. jag har slutat skriva deras namn för att det finns äckel)
Men kontentan av det hela var att han är jätte duktig i skolan. Han skköter sig men slarvar. Och det är ungefär vad lärarna har sagt från 6 års...*L*
Men då kom det fram att skolan, eker de som vill, ska gå från sthlm till Gtb i Valborg. De gör det för att samla in pengar till någon välgörenhets organisation. Vi pratade lite om det. Det finns ju några som går en tur redan. Ystad- Haparanda. För att samla in pengar till/mot prostatat forskningen.
Så de ska ev försöka få ihop det där på något sätt.

I dag har det gått riktigt bra med Xanor absinensen. Eller det är nästan inget.
Och idag va jag inte lika seg när jag vaknade me.
Men sen är jag så trött på att se och känna efter hur jag mår. Kanske det med är ett tecken på att jag blir bättre? Vet inte.

Jag och Nettan har vart runt och tittat och handlat massa fina saker till våra balkonger. Så nu är det bara sommar som fattas...*L*
Z har jobbat i kväll.
B har vart på praktik. Han och hans kompisar skulle köra Gokart efter han slutade. Så de kommer senare..hoppas jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar