måndag 6 april 2009

Sorg

Så har killarna åkt till sin pappa idag. Det är en sån jävla sorg att inte få ha sina barn runt sig hela tiden, Och så vet jag att de vet att jag tycker det är jobbigt, så jag försöker hålla ihop min tills de har åkt. Eller jag kör över de till pappa. Men sen.... tomt, tyst,ensamt. Så jävla tråkigt utan de. Att inte få se deras fina ansikten. Att inte få krama de när jag vill. Det går inte att fatta om man inte har varit där själv... Och jag önskar ingen att behöva vara med om det heller.
Jag ser så ofta föräldrar som antingen skäller på sina barn, eller gnäller på att de aldrig får vara ifred. Och de lämnar bort barnen till barnvakt osv osv... Jag gråter inuti för att de inte fattar hur lyckligt lottade de är. För jag om någon kan säga att det går så fort så har man de inte länge.
Ta tillvara varenda sekund.
Z kommer förmodligen inte att bo med mig någe mer!! Det är så stort och svindlande att tänka det att jag försöker att inte göra det för att inte lägga mig ner och själv dö....
Andreas mins stora fina pojke som är 24 bor ju med sin tjej...så rätt var det är blir jag ju farmor....och DET ser jag fram emot. Det kan ske allt ifrån nu till om ett par år... kul som fan iaf.
Idag träffade jag en gammal vän till mig som jag har kännt i 30!!!! år....
MEn vi har inte setts på ca 7 år. Märkligt... hur mycke man har gemensamt sammtidigt som man inte har det. För är jag verkligen samma Annica som jag v för 7 år sen???
Nä inte mycke... eller är jag det???
Hmmm det funderar jag på nu...
Måste sova... sa upp tidigt som fan. Gibson ska blli av med kulorna... inga jävla valpar här inte( om det inte är för sent!).Sen ska jag till en beroende klinik för att diskutera hur jag ska trappa med min benso konsumtion...!
Min livlina....men men... det måste göras för att jag ska komma vidare i livet tydligen.

1 kommentar:

  1. Jag får gåshud när jag läser ditt inlägg Annica, så jävla fruktansvärt! Och jag säger som du. Vissa andra föräldrar vet inte vad dom sysslar med.
    Man ser det dagligen, irritationen, självupptagenheten och hela det jädra egotänkandet som genomsyrar dagens samhälle.
    Barnen är ju det dyraste, viktigaste och finaste vi har!
    Skickar en stor värmande tröstkram till dig!!!

    SvaraRadera