söndag 26 april 2009

Söndags Blues

Så va den här helgen över.

Va hos Nettan och Anders går med lita andra människor. Kul som fan. Min halvbror kom dit. Jag och Nettan har blandat ihop våra famlijer rätt rejält. Så det är ingen ovanlighet att sånt händer. Han berättade iaf att han ska flytta till USA i slutet på året. Han ska flytta till sin pojkvän som bor där.

Kul för han om det nu känns så rätt.

Jag har kört hem mamma och hennes hund nu. Så sen jag hämtade min bil har jag kört min bil ca 50 mil redan...*L*


Just nu sitter jag på balkongen och väntar på att B Ska komma. Men det verkar som att han inte får det. Hans pappa tycker att han inte har vart hemma så mycke och blev arg på B för det. Så hela deras familj gick ut på gården och grillade men sa inget till B. Han skulle få känna på hur det är att vara ensam...!!! ???

Jag sa till B att han skulle fundera på om han ville flytta hem till mig på heltid.


Nu en bild på mig i solen...


1 kommentar:

  1. Haha jag älskar att få kommentarer! :) Vad gad jag blir när du säger så. Jag är faktiskt inte så jättehajj på blogspot.se men det finns en sida som heter designadinblogg och där finns både forum där man kan fråga saker och beskrivningar till diverse blogggrejjer. Länkar till honom här : http://www.designadinblogg.se/ hoppas att du blir klokare. Kram Michelle

    SvaraRadera