torsdag 30 april 2009

Solen skiner

I dag skiner solen som bara fan. Skön iof men jag har inte kunnat njuta av de. Och då blir jag bara stressad. Konstigt va?
Jag har vart med Nettan en sväng i Farsta centrum och fixat lite. Jag betalade in de första pengarna till lilla Hera. Och det är så jävla spännande. Jag pratade men Kim oxå som ska ta med henne hen från Finland. Han ska dit på en sommer camp med bara Saarloos från hela europa. Och nördig som jag känner at jag håller på att bli så ser man väl mig där om nått år. Tänk vilen dröm att få ha en massa vargar runt en...*L* Det är glädje. Nästa lika kul som att jag ska bli farmor!
Vi fartade runt i Farsta en massa. Jag va inne på apoteket för tredje dagen på raken för att få mitt intyg till att ta med Xanor. Jo då.. jubel och klang. När det väl var min tur så säger människan att jag inte behöver nått ,inte när jag åker utanför EU. Fan va bra det blev det här med EU !!! Det som skulle bli så enkelt med allting.
Och tack snälla apoteks personalen för att ni inte sa något första gången när jag va innne. För då fick jag ju komma tillbaka.

Fick just ett sms från Z som har börjat sin vandring mot Göteborg.
"Vi har kommit till Södertälje :-) det är skit jobbigt men roligt.Jag har ont överallt men det är så otroligt fint väder!Vi som drar båten är ca 12.Och så är vi 3 grupper med 4 i som turas om att dra. :-) dom andra får åka bil och vila. Har vi vart med i media?"

Oj oj oj... så otroligt roligt för han. Han går i en sola där det är lite mer ordning och reda som gäller. Han går en inrikting mot uniforms yrken. Och det märks redan nu. Inget larv här inte.
Han planerar att bli brandman...*L*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar