måndag 27 april 2009

Sol i sinnet

Idag har det vart turbo igen Och det konstiga är att jag orkar det det. Eller...nja det funkar. Jag va tvungen att sova ett par timmar på eftermiddagen.
Det började med att B kom in här tidigt. För han skulle ju i väg på kurs för att han är Helgon i skolan. Han började med att sätta på kaffe till mamma och tog ut hundarna. Vilken fröjd.
Sen fixade han nudlar till sig själv. För han va så hungrig. Han fick ju ingen mat i går !!!
Sen packade han lite saker och jag körde han till skolan. För de skulle åka därifrån
Sen åkte jag hem till hundarna och tog en sväng med de. Sen in till stan och min underbara sjukgymnast. Hon masserade mig och påstod att jag har massa muskel knutor i ryggen. Så hon misshandlade mig lite.
Sen träffade jag Eling från gårn där jag jobbade förut. Kul som fan. Hon va barnflicka åt A &M när jag jobbade på kollo. Så hon tyckte att hon hade blivit gammal när hon såg bilder på de på min sida på FB. Att hon själva har fått barn och är gift va inte lika myvke vuxen poäng på tydligen. Sendirekt därifrån till prat tanten.
Jag ska öka medicinen så att jag ev får bort klumpen i halsen. Men hon vekade inte allt för hoppfull för det. Men jag måste prova.
Sen hem och ut med hundarna igen. Sen krasch landade jag i sängen. För jag kan inte somna på nätterna är det nu. Jag somnar aldrig före 2 nu för tiden Undrar hur det ska gå när jag ökar nu.... hmmm.
Sen har jag bara tagit hand om mig själv.... *L*
Och badat Millan så klart. Hon ska ju badas två gånger i vecka nu när hon har infektion i huden. Lilla hund. Men hon blir bättre och det är huvudsaken.
Jag mår förvånansvärt bra faktiskt. Jag har inga domningar alls. Bara himla torr i munnen. Men det är inga stora problem direkt. Men hjärnan går åndå på högvarv känns det som, hela tiden.

Nu har jag bestämt mig. Jag åker bort ett tag. Det blev Turkiet.. på Lördag. Tjo ho.. värmen here i come...
Ska nog ta med mig skriv datorn och skriva. Kanske kommer lite frammåt. För nu har det vart segt ett tag. Det är nog för att för många minnen dyker upp. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med de.
Men det kanske löser sig snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar