fredag 3 april 2009

Sjukt barn

Så blev det inte bättre med Bs huvudvärk..alls... Han skickade just ett sms där han frågade om jag kunde komma in till hans rum och ge han en alvedon och en temp...*L*
Han va så snurrig i huvudet så han läste av tempen uppåner.. så han visste inte hur mycke eller lite feber han hade. Men när mamma visade så hade han 39 grader.
Så det är lite synd om han.
Och så ringde min bovärd efter att jag har ringt massor med gånger till svebo. Kl 7.30 i morse. Vid den tiden är jag ju inte vid liv. Han frågade om det va ok om han kom mellan 8.30-9. Ja visst sa jag...men fanskpet kom redan 8.15 !!!
Då blir det ju panik överallt... jag upp i morgon rock(det skiter jag i iof) men min Gibson måste ju ut direkt å jag va ju inte påklädd direkt.Och om det dröjer för lång tid kissar han ju inne...så det va bara ta det jag hittade och ut... Bovärden va nog jätte imponerad,, ha ha
Men... nu rinner det inte ut duschvatten i halva badrumet längre.

Solen skiner som fan redan och jag borde väl gå ut mer.... men jag orkar inte. Det är en riktig piss dag i dag.
Vill ligga kvar i sängen.
Idag är det mest livs frågor som rör sig i skallen... mest negativa tyvärr.
Jag har någon otrolig förmåga att klandra mig själv för allt elände. Vet inte varför allt ska bero på mig. Men jag tycker att det finns så många saker jag tycker jag skulle ha gjort bättre...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar