söndag 5 april 2009

Så blev det en sån dag!

Jag känner direkt när jag vaknar hur läget blir i dag.
Och idag är en sån där helvetes dag. Och jag vet inte varför.... det sör mig som fan. Jag vill ju veta så jag kan undvika det. Men tydligen kommer jag aldrig att få veta vad som utlöser ångesten. Den är där och kommer att vara det resten av mitt liv. DET är tungt att veta.
Det änns så ofta och så tydligt att jag inte orkar mer. Men jag måste ju.
Bilbo ligger fortfarande men han hade början till lunginflamation. Det va en jävla tur att vi åkte i går till läkaren. För han förklarade att det hade blivit värre... alltså lunginflamation om vi inte hade stoppat det nu. Så ett av de första tecken på att man kan ha det är kraftig huvudvärk.
Märkligt men så är det.
Men nu har han fåt rätt medicin och Ipren. Det va en hitt.... för det fick bort huvudvärken, Det va den enda som hjälpte mot bekterie infektioner. Bra att veta.
Så nu ska jag försöka överleva dagen utan att va helt väck... tyvärr va jag redan till kaffet ta ångesdempande medicin.... de suger.
Känner mig så värdelös....

1 kommentar:

  1. Du är inte värdelös gumman, du är VÄRDEFULL!!! Du kan inte hjälpa att du inte mår bra, du kan bara försöka att må bättre. På ditt sätt och i din takt.
    Stor varm tröstkram till dig!

    SvaraRadera