torsdag 16 april 2009

Operation

Tjo ho...
Äntligen har jag fått besked om att jag skall få reflux operationen nu redan i Juni. Mer exakt än så kunde de inte vara. Men det blir iaf av innan sommaren.
Det känns så himla bra. Men så har jag ju så klart sagt att jag vill vara med i ett forsknings projekt de har. Det innebär att jag efter ett år får komma tillbaka och göra de undersökningarna som jag gjorde inför den här operationen. Dvs slangen ner i halsen och det där. Hur fan kan jag göra det frivilligt ?? Jo.. så jävla nyfiken på allt...*L*
Men jag får hoppa av om jag vill.

Idag mår jag faktiskt rätt bra, Har fått sova.... det känns ju helt sjukt. Men så skönt.
Va lite mosig i morse när jag vaknade. Men sen va det nog som vanligt igen. Full rulle på energin.
Har pratat jätte mycke med Nettan ang hennes och Anders separation. Och det slår mig vilka konstiga tankar man har när man är i den situationen som hon är just nu.
Allt ifrån :Hur ska jag komma till landet? Till :Bara han inte träffar en snygg tjej!
Hur funkar hjärnan egentligen?
Men.. det är nog rätt normalt. Men skumt...

Nu har jag tvättat Tintin, så hon är ren och vit.
Bara två hundar kvar..! Tjo ho

1 kommentar:

  1. Haha, vad du är rolig! Nyfikenheten gör att du gärna vill göra en gastroskopi :) Uuuhuu, det är ju så jävla äckligt! Ont gör det ju inte, men fy vad obehagligt. Tur du är så positivt inställd gumman!
    Tänker på dig och hoppas urtrappningen av Xanoren fortsätter gå så bra. Och att domningar och andra grejer försvinner så fort som möjligt. HEJA DIG!!!

    SvaraRadera