onsdag 15 april 2009

Mitt kvarter från Hell

Jag tror at jag bor i kvarteret från Hell ? Eller så nära det går iaf.
Jag bor precis vid en genomfarts gata. Inte mycke jag kan göra något åt. Ja flytta kanske, men det är inget alternativ nu. Så trafiken kan jag inte göra så mycket åt. Och så bor ja på botten våningen. Men det är inte botten våningen. Utan under mig finns det garage. Så det är som en halv trappa upp kan man säga.
Och så klart har jag sovrummet ut mot den här gatan !!!
Och så klart garagen !!!
Garaget just under mitt sovrum används nog mest i hela kvartert. De börjar ca 6 på morgonen och öppnar dörrar och kör ut sina bilar. De jobbar nog med att köra ut reklam. Och jag vaknar varje morgon av det. Skit kul... särskillt nu när jag inte kan sova.
Då kan man fråga varför jag inte byter sovrum med Zeus som har sitt rum mot den fina skogsdungen bakom huset ???
Jo därför att där bakom finns en liten klätterställning som samma familj använder varje dag till sina dagbarn. Och de låter...som fan....
Jag kan inte ens använda min balkong på dagarna.
Så det är som att välja mellan pest eller kolera.
Men sammidigt blir jag så trött på mig själv att jag är så småsint att jag inte unnar de att använda sakerna. Och jag gör ju det egentligen.
Så jag stänger dörren och sitter på balkongen när de inte är där.

Och i dag är den 6e dagen jag är utan Xanor.
Jag tror att jag har de flesta utsättninga symtom. Fryser (och jag fryser aldrig), tandläkar dommningar i ansiktet. Kan inte sova. Rastlös. Osv osv...
Men det blir iaf bättre.. tror jag. Jag blir livrädd när jag får besked av Lotta att det kan ge neouroligiska skador !!! Va fan ???
Jag ska gå till min psyktant idag. Jag måste fråga henne vad jag ska göra.
Jag återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar