torsdag 2 april 2009

Kan det vara så?

Att medicinen hjälper?

Jag vet inte... men jag har ju ätit mina anti depp tableter nu i ca tre v. Och nåt är det som händer!!!
Om det är att våren är på väg och att de soliga dagarna gör att man känner att man lever vet jag inte. Eller att det faktiskt kan vara så att de hjälper...?

Märklig kännsla iaf att känna att det är ok att leva igen. Att hela livet inte bara suger.



Min lilla B kunde inte gå till skolan idag. Han sa redan i går att han kände sig konstig. Att det va fullt med blod i huvet som han själv uttryckte det... ha ha. Ja vilken tur att du har det sa jag.

Men det va visst värre med huvudvärken idag... så han får va hemma.

Och Nettan jobbar på här hemma som hon vore min anställda städerska!

Det är helt ok.. och jag har nog aldrig haft så städat som nu....*L*

Tack för all den hjälpen men det va inte därför du skulle komma hit. Du säger ju själv att det är för att du inte bara kan sitt still... så jag hoppas du inte känner att jag utnyttjar dig. För jag kan städa själv.... ha ha.

Och så pratade jag med min älskade lilla syster Ylva igår... fy va det är sorglig. Samtidigt som det är kul så längtar jag efter henne så mycket när jag pratar med hon. Och det är ju inte BARA att åka dit....100 mil tar sin lilla tid!

Då blir det en bild på Tilda din dotter i stället...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar