onsdag 29 april 2009

JAG SKA BLI FARMOR

Min älskade älskade son Andreas ska bli pappa och jag FARMOR.
Vilken känsla, det är helt overkligt.
Jag kan knappt tro att det är sant. Men det är ju det. Och jag känner verklgen äkta och ren glädje. Det va verkligen länge sen jag va så här lycklig.
Den kommer någon gång i slutet på året eller i början på nästa. Det spelar ingen roll bara den kommer snart. Jag känner att det kommer att bli långa 8 månader att vänta.

Jag mår förvånansvärt bra. Men det är kanske av naturliga skäl. Men jag har inga domningar längre. Jag har dessutom ökat dosen på medicinen så nu är jag nästan normal...*L* Eller det kommer jag aldrig att bli men jag mår iaf ok.
Jag måste ta mig till apoteket i morgon igen för att få ett intyg på att jag får ta med mig Xanor när jag ska åka bort. Jag tror inte jag behöver det men för min egen säkerhets skull vill jag det.

Nu har jag huvudvärk för att jag har sagt att jag ska bli farmor så många gånger i dag så jag orkar knappt hålla ögonen öppna.

Tjo ho... jubel och klang.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar