söndag 19 april 2009

Funderingar


Så har den här helgen kommit och gått.
Och vi har inte gjort någon nytta alls. Vi har mest slöat och umgåtts.
Det är så mysigt att ha killarna här. Att bara få ha de runt mig. Att få se de när de vaknar. Ja sånna små saker blir jag glad av.
Nu har det gått mer än en vecka sen jag slutade med Xanor. Jag har inte tagit en enda. Och det är så skönt. Jag börjar se saker på ett annat sätt. Jag orkar mer. Jag har fortfarande en del utsätnings symtom.
Idag tex sitter känslan av bedövning i halsen !!!
Det började redan i morse. Kaffet smakade inget och det va svårt att svälja.
Och nu till middag så går det inte att svälja. Det känns som jag ska hicka samtidigt när jag sväljer. Skit skumt.

En fundering jag har är varför människor inte svarar i telefon ???
Varför har man en telefon om man inte svarar i den ???
Eller är de så att just den här personen prata med just mig ???
Jag vet verkligen inte... för jag vet inte vad jag kan ha gjort. Har jag gjort nått, och i så fall... varför säger människan inget ???
Jag fattar verkligen ingenting.
För jag har blivit tillsagd att det är helt ok att ringa och att vi ska höras mer. Men... inget svar ändå.
Och jag kan inte släppa det. Jag kan inte göra alla glada, det vet jag. Men om det är någon som inte vill ha kontakt med mig kan man väl säga det. Eller?
Eller vågar man inte säga det till mig.
Jag tänker om jag skulle vara i samma situation. Nog fan skulle jag iaf lite snyggt och fint säga ifrån ändå. Men jag kanske är konstig. Ok..... Då är jag det.

Nu är det kväll. Z badar och B pratar med kompisar.
Vill inte att de åker i morgon. Men ... det är bara att samla ihop sig och inte va för ledsen innan de åker.
Och så ska jag se hur jag fixar det den här gången. Om medicinen hjälper mot den värsta av ångest dagar.
Mot Sherwood skogen gott folk...*L*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar