onsdag 22 april 2009

En till dag som kom och försvann

Så har då en till dag passerat i mitt liv.
Det börjar att ännas mest meningslöst kan jag säga. Som om tiden lixom rinnner som ett såll mellan mina fingar. Och jag kan inte stoppa den. Jag vet inte ens hur jag skall göra.
Vet inte ens om jag ska göra något åt det.
Jag läser ibland andra bloggar. Det slår mig då att jag kanske är för personlig. Jag lämnar ut mig mycket mer här än vad andra gör i sina. Men jag vet ingen annan väg. Jag måste ju skriva om det som står mig närmast. Skriva det jag egentligen vill ska komma ur munnen men inte vågar säga. Jag vågar nog säga det mesta men vissa tankar delar jag inte med någon annan. Det skulle bli alldeles för snurrigt.
Och så måste jag få skriva om det jag är intresserad av. Och allt med relatoioner och männskliga kontakter är ju det jag gillar. Så jag tänker fortsätta skriva som jag känner.
I dag har jag vart en sväng i Farsta centrum och fikat lite. Sen va jag tvungen att gå till min husläkare för att jag har urinvägsinfektion igen.
Jag passade på att fråga om inte hon kunde skicka en remiss till en smärtklinik för att få en dom på varför jag har så ont i kroppen jämt. Då fick jag till svar att hon inte kunde göra en sån utredning på mig för hon själv är sjuksriven på halv tid !!!
När fan blev de mitt problem undrar jag då ???
Hon rekomenderade mig att ta kontakt med en bra sjukgymnast som jag kan prata med.
Så jag gick raka vägen hem och drack en liter Tranbärs jos och listade mig hos en annan husläkare.
Jag har fått reda på att min magperation blir av den 20/5.
Så jävla skönt...äntligen.
Jag är så trött på att vara sjuk i kroppen. Huvet blir jag nog aldrig frisk ifrån. Men det kan jag leva med.

1 kommentar:

  1. Heeej :) Ja absolut! då kanske jag får länka till din ? :) Ha det kanonfint. / Michelle

    SvaraRadera