tisdag 21 april 2009

Bikten

Jag måste erkänna.
Jag har lust till en man.

Japp... så är det.
Det känns konstigt men härligt.
Tiden får utvisa om det leder någonstans, och i så fall vart.

Idag har jag inte gjort nå mycke alls.
Tog en promenad till Nettan en sväng med Tinti och Gibson. Millan fick vara hemma hon har sår på en tass.
Va där och hade lite data lektion med henne.
Sen hem och fixa lite mat. Sen hämtade jag B på hans praktik. Han har blivit utsedd till Helgon i sin skola. Det är som någon form av kamrat stödjare. Så de ska på utbildning på måndag i tre dagar. På samma ställe som jag va fosterbarn. Märkligt sammanträffande.
Så det va en lapp jag var tvungen att fylla i. Sen körde jag hem han.
Sen hem och tvätta Millan.
Veterinären ringde och sa att vacinet var klart till henne. Bra och skönt. Äntligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar