tisdag 24 mars 2009

Jag är så trött

Jag är så trött, både på mig själv och all som händer runtom kring, Orkar ingenting känns det som. Har ingen energi till att göra nått och känner mig bara nere jämt.
Ska det va så här?
Ska livet fortsätta att kännas trist och tungt hela tiden?
Jag kan bli aldeles förundrar över människor som är så där sprudlande glada och bara bubblar fram i livet. Hur fan orkar de tänker jag och lägger mig en stund igen.
Jag tänker ibland också på hur jag måddde och hade det förr i tiden.

Mådde jag verkligen så bra?
Hur orkade jag?
Hur ska jag göra för att orka igen?
Så många frågor och inga svar...igen!
I dag ska jag ta med min Nettan och ta en promenad i solen iaf. Sen är det besök igen på Nacka sjukhus. Återkommer om vad som händer med de senare.

1 kommentar:

  1. Hej Annica!!
    Du skrev till mig i min blogg för några veckor sen hur jag får fram den där funktionen med hur många "nyfikna" jag har...förlååååt att jag inte svarat...jag har fått hjälp med det där av min sambo...skulle kolla med honom hur han gjort...sen glömde jag helt av det!! förlåt, förlåt...men iaf...så här gjorde han: gå in på www.susnet.se och registrera dig....och där står det lite hur man ska göra....du kommer att få lägga till din bloggadress och så...sen får du en text som du ska kopiera och lägga in i en gadjet (den som heter: Konfigurera HTML/JavaScript) Man får kopiera in flera koder beroende på hur du vill att det ska synas...så som jag har med hur många det är per dag, vecka, månas och totalt...då är det fyra olika koder....Hoppas att du förstår..jag är usel på att förklara!! :-P

    Lycka till!!

    //Sandra (Livet över en Latte)

    SvaraRadera